Witaj na stronie Fantasy Storm!

Ogłoszenie

Dodatkowe Pola

Powstały 2 dodatkowe pola. Sesja I oraz Sesja II. Każdy proszony jest o wpisanie w swoim profilu Klas jakimi będzie grał w danej sesji. Oczywiście wtedy, kiedy dana sesja się rozpocznie.

#1 2011-11-19 22:10:21

Alberich

Administrator

Zarejestrowany: 2010-11-21
Posty: 61
Punktów :   
Sesja I: Mnich

Zalety i wady

Jest tutaj coś, co odrobinę ulepszy i ubarwi wasze postacie, a mianowicie wady i zalety. Każda z postaci musi posiadać co najmniej jedną wadę i jedną zaletę.
Każda z podanych zalet lub wad ma swoją wartość punktową. By wszystko się zgadzało suma punktów na wady musi się zgodzić z sumą punktów zalet.
Że co, że źle? Że za trudno? Jak za trudno? Zalety są dla was korzystniej punktowane niż wady. Poza tym, byście poczuli się lepiej dostajecie gratis +2 punkty na zalety. Od firmy.
Podsumowując: Musisz mieć co najmniej jedną wadę i jedną zaletę. Suma punktów zalet nie może być większa niż punkty wad powiększone o dwa.

Zalety

Bogaty
Wartość- 5
Opis- masz szczęście. Jesteś bogaty. Masz na tyle pieniędzy, bo spełnić większość swoich zaścianek, by kupić sobie piękny dom i doskonałą broń. Możesz też kupić sobie "oddanych" przyjaciół, ale na co komu tacy.
Reguły- zaczynasz grę z dużą sumą pieniędzy, bardzo dużą. Możesz dodać sobie lepsze wyposażenie.

Odporny organizm
Wartość-4
Opis- świetna sprawa polecam. Masz z urodzenia powiększoną odporność na choroby i trucizny. Zaraza, która zabija wioski u ciebie powoduje tylko lekkie objawy, jad węża zostanie w ciągu paru godzin zneutralizowany. Tylko nie myśl sobie, że możesz łykać cykutę bądź arszenik przed snem, aż tak mocno to nie działa!
Reguły- dostajesz dużą premię do wszelkich testów przeciwko chorobom i trucizną.

Antymagia
Wartość-6
Opis- pewnie zastanawiasz się dlaczego to takie drogie. Otóż wyobraź sobie, że bardzo mała ilość osób posiada tą cechę. A przydaje się ona, oj przydaje. Magia działa na ciebie słabiej, twoja osoba ma stalową odporność na magię. Niestety, z taką cechą nigdy nie zostaniesz magiem, ale ugodzony magicznym piorunem nie zamienisz się w płonącą górę mięsa, tylko wyciągniesz broń i załatwisz tego drania który cisnął to zaklęcie.
Reguły- premia do wszelkich testów odporności na magię, niestety też na pozytywne zaklęcia. Po wybraniu tej zalety nie możesz zostać magiem ani magusem

Budzący zaufanie
Wartość-2
Opis- może to być dla ciebie dar lub przekleństwo. Pomyśl- każdy napotkany człowiek zaczyna odczuwać zaufanie do ciebie, mimo że cię nie zna czuje, że nie jesteś dla niego obcą osobą. To przywabia różnych odszczepieńców.
Reguły- +1 do dyplomacji podczas pierwszego spotkania. Małe a cieszy.

Fach w ręku
Wartość-3 (każdy następny zawód 4)
Opis- to dopiero zaleta! Znasz się na czymś, i to nie byle jak. W razie czego zapewnisz sobie utrzymanie, a może nawet przyda ci się to w twoich przygodach. Tylko,
Reguły- wybierz sobie coś co umiesz robić, może to być kowalstwo, warzenie mikstur, zielarstwo. Pamiętaj, że nie może to być nic związanego z walką!

Przeczucie
Wartość-3
Opis- po co to komu? Tak, wiek że możesz przed czasem dowiedzieć się o zagrożeniu. Wiem, że masz szansę wyczuć, kto jest tym dobrym, a z kogo kawał skurwiela. Skoro takie dobre, to czemu jeszcze tego nie wziąłeś?
Reguły- czasami MG poda ci odrobinę więcej informacji na jakiś temat z mistycznym dopiskiem "masz przeczucie". Przydatne jak cholera...

Szczęście
Wartość-5
Opis- ta zaleta ma dwa zastosowania. Gdy coś pochrzanisz pozwala ci obrócić to na twoją korzyść. Przy okazji, od czasu do czasu może spotka cię coś miłego.
Reguły- raz na jakiś czas możesz potraktować nieudany test, jak udany. Tak po prostu, powiedz tylko, że chcesz wykorzystać szczęście. Ponadto czasami może dostaniesz miłą niespodziankę.

Moja siedziba
Wartość-4 (każda następna tylko 2!)
Opis- to jest coś co lubię! Mogę stworzyć sobie bazę, zapełnić ją sprzętem, a następnie wykorzystywać ją w trakcie moich przygód, niech tylko ci podli bandyci wejdą do mojej jaskini, a spotkają ich pociski z automatycznej kuszy, BUAHAHAHA!!!
Reguły- możesz stworzyć sobie dowolną siedzibę, dom, bazę, pałacyk, tylko w granicach twojego majątku. Jesteś właścicielem tego przybytku i możesz go sobie urządzić. Czegoż więcej można chcieć?

Popatrz na to cudo!
Wartość-3 (każdy następny przedmiot 2)
Opis- masz jakiś przydatny i wartościowy przedmiot, może to być broń, pierścień, ubiór, cokolwiek. Tej rzeczy możesz użyć, w końcu jest twoja. Broń ułatwi pokonanie wrogów, pierścionek sprzedasz, a takim świetnym kapeluszem z piórem pochwalisz się reszcie drużyny, he he.
Reguły- dostajesz wartościowy (niemagiczny) przedmiot. Możesz go sprzedać, bądź dostać punkt premii za jego wykorzystywanie.

Magiczny przedmiot
Wartość-6 (każdy następny 8!!!)
Opis- to już nie jest byle elficka szabelka czy złoty pierścionek. To potężny magiczny relikt, a magia niestety bywa nieprzewidywalna. Tego typu przedmiot daje ci ogromną potęgę, ale i odpowiedzialność.
Reguły- wymyśl sobie magiczny przedmiot. Od teraz jest twój. Uwaga- bywa niebezpieczny. Ostrzegałem...

Towarzysz
Wartość-2- przeciętny towarzysz, 4- lepszy towarzysz, 6- silny lub wpływowy towarzysz. Możesz ich sobie zrobić ilu chcesz.
Opis- możesz sobie mieć magiczne miecze i podziemne bazy. A ja mam grupę kumpli, którzy pomagają mi w tym, w czym ja sobie nie radzę! Ha ha ha, kto tu jest frajerem! Wybierz to, to nim nie będziesz.
Reguły- dostajesz dodatkową postać poboczną, ty kierujesz jej losami. Tak TY, nie MG, TY. Przydatne.

Przyjaciel
Wartość-3 (5 jeśli jest potężny)
Opis- nagadałem się o tych towarzyszach, a to przyjaciel jest prawdziwą wartością. Jak będziesz miał kłopoty, to koleś przyjdzie i ci pomoże, tylko że liczy na wzajemność. Nie zawsze będzie podróżował z tobą, ale pomyśl- nie jesteś sam. Wzruszyłem się...
Reguły- stwórz sobie przyjaciela. Od tej pory musicie sobie pomagać, przyjaciel w przeciwieństwie do towarzysza nie zawsze będzie z tobą podróżował.

Groza
Wartość-3
Opis- opowiadałem ci już o Henryku? Nie? To słuchaj, koleś był łowcą, ale miał w sobie taką dziwną cechę, że wzbudzał w ludziach strach. Pewnego dnia jakiś zbir chciał pozbawić go oszczędności, ale gdy tylko ujrzał jego twarz natychmiast zaniechał. Ciekawe dlaczego?
Reguły- jeżeli wróg nie ma miażdżącej przewagi, przed zaatakowaniem ciebie musi wykonać test siły. Jeśli go nie zda, nie zaatakuje pierwszy.

Podróżnik
Wartość-2
Opis- kolejny drobiazg, który cieszy. Dzięki tej zalecie możesz powiedzieć o sobie, że dużo podróżowałeś i znasz realia naszego królestwa. Od tej pory znacznie lepiej rozumiesz zwyczaje wielu prowincji i ich mieszkańców.
Reguły- dostajesz premię do testów wiedzy o obyczajach, geografii i historii różnych terenów.

Wpływowa znajomość
Wartość-3 (jeżeli to osoba ważna na całe królestwo, będzie to 5 lub nawet 6)
Opis- Ordos jest frajerem. To fakt, niezaprzeczalny. Średnio dwa razy w miesiącu wpada w kłopoty, a jak dotąd nikt u góry nic z tym nie zrobił. Dlaczego? Bo Ordos dobrze się zna z panem sędzią.
Reguły- masz dojścia do jakieś wpływowej osoby. Może to być urzędnik, wojskowy, lekarz, kapłan, mag, nawet książę. Wchodzisz do niego "poza kolejką".

Reputacja
Wartość-4 (na jedno księstwo, bądź 8 na kilka księstw)
Opis- kiedy sir Marcello wjechał do miasteczka, od razu dano mu najlepsze pokoje w karczmie i suty posiłek. Wszystko dlatego, że drań był znanym na całe Królestwo malarzem. Weź sobie reputację, jeśli też chcesz być poznawany na ulicach.
Reguły- jesteś znany w jednym (bądź kilku) księstwie.

Prawdziwy patriota
Wartość-1
Opis- to ciekawe, ale ty naprawdę wierzysz w to Królestwo, akceptujesz je i jesteś gotowy stanąć w jego obronie. A to jaka jest twoja opinia na jego temat... To już twoja sprawa.
Reguły- gdy stajesz w obronie Królestwa dostajesz niewielką premie.

Z innymi rasami
Wartość-3 (za każdą)
Opis- nie każdy miał tyle szczęścia. Gdy pierwszy lepszy człowiek wejdzie do lasu elfów, zostanie w zależności od ich dobrego humoru "grzecznie" wyproszony, bądź rozstrzelany. Ciebie zaprowadzą do osady i poczęstują winem. To dlatego, że kiedyś zdobyłeś ich zaufanie.
Reguły- wybierz sobie inną rasę (tylko krasnolud, elf lub flaman). Jesteś przez jej przedstawicieli traktowany z należytą godnością, rozmawiacie jak równy z równym.

Znowu udało ci się oszukać śmierć
Wartość-9
Opis- CO?!!! Dziewięć punktów?! Toż to ździerstwo! No dobra, wiem, że dzięki tej zalecie możesz raz wymknąć się śmierci. Tylko raz! Zdaje sobie sprawę z wartości życia, ale żeby aż tyle punktów?
Reguły- jeden raz, w momencie gdy MG powinien ci powiedzieć "umierasz", ty możesz grać dalej żywy. Wtedy zaleta odchodzi w niepamięć.

Skok jakościowy
Wartość-7
Opis- kolejna droga zaleta, tą jednak warto wybrać. Pomyśl, zamiast zaczynać grę tępym adeptem magii, od razu stajesz się pełnoprawnym magiem. Od razu zostajesz oficerem armii królewskiej, bądź weteranem najemników. Tylko niech ci ta chwała nie uderzy do głowy!
Reguły- jesteś doświadczonym przedstawicielem swojej profesji, zdobywasz należyte umiejętności i szacunek.

Targuję się
Wartość-2
Opis- 30 carów? Ty spuścisz cenę na 20. Nic dodać, nic ująć.
Reguły- doskonale się targujesz.

Na pohybel złu!
Wartość-2 (za każde "zło")
Opis- zdarzają się tacy. Są tak przepełnieni nienawiścią do złego, że od razu skuteczniej z tym złym walczą. Dla mnie to tylko walnięci fanatycy.
Reguły- dostajesz premię do działania przeciwko jakiemuś złu (do wyboru: nieumarli, siły Władcy Demonów, orkowie, spaczeńcy, zwierzołaki i gnolle)

Tajemniczy
Wartość-3
Opis- kolejna zaleto-wada. Z jednej strony tylko najlepszym uda się rozgryźć twoje plany i intencje. Z drugiej jednak strony, ludziom trudniej przychodzi obdarzenie cię zaufaniem.
Reguły- jesteś tak tajemniczy, że o wiele trudniej zrozumieć twoje zamiary i postępowania.

Dwie profesje na raz
Wartość-5
Opis- znałem takich kilku. Moris był jednocześnie bardem i złodziejem, oj dorobił się na tym. A Howard to łowca i oficer armii w tym samym czasie! Takie połączenie naprawdę może się przydać.
Reguły- zaczynasz grę wykonując dwie profesje na raz. Rozwijać możesz się tylko w jednej.

Wady

Dług
Wartość-3
Opis- to nigdy nie należało do rzeczy przyjemnych, mieć gruby dług u kogokolwiek. Nie jest ważne czy to pieniądze czy zwykłe zobowiązanie, dług to dług i należałoby go spłacić.
Reguły- w świecie gry jest osoba, wobec której masz dług, musisz go spłacić bądź narazić się na konsekwencję.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl