[html]<font face="Cambria">[/html]
Kapłan
No tak, być może nie wiodło Ci się życie w mieście, bądź takie było Twoje przeznaczenie, ale zostałeś Kapłanem, który głównie na celu ma unicestwienie zła. A dokładniej to nie zajmujesz się tym co Mnich, czyli lataniem po domach i pomaganiem, bo masz o wiele ważniejsze rzeczy na głowie, a nie jakieś drobiazgi. W klasztorze, jesteś wiele bardziej szanowany i oczywiście możesz pozwolić sobie na więcej. Od swojego mistrza, zazwyczaj od rady klasztoru, dostajesz poważniejsze misje, aby pozbyć się przykładowo klątwy, zjawy czy przebadać dokładnie kawałek jakiegoś terenu, w którym z nieznanych okoliczności znikają ludzie.
Narzędzie walki: Broń dwuręczna - drewniana laska.
Narzędzie obrony: Zaklęcia rozbrajające.
Pancerz: Lekki ubiór - biała szata, skórzany pas, buty.
Atuty: Eksploracja.
Przeciwieństwa: Celność.
Narzędzia walki, obrony oraz pancerz to tylko i wyłącznie opis pomagający na wyobrażenie sobie postaci. Natomiast atuty i przeciwieństwa są elementami kluczowymi w rozgrywce.
Offline